
Koolitusest
Eesti keel B2-tase
Eesti keele B2-taseme eksamiks ettevalmistav kursus
Õppe kogumaht ja õppe ülesehitus
- Kogu koolitus – 160 akadeemilist tundi
- Veebiõpe koos õpetajaga – 120 akadeemilist tundi
- Iseseisev õpe – 40 akadeemilist tundi
Hind: 825 €
Vastavalt osalejate soovile valitakse õppevorm:
- Intensiivne õppevorm – 4 ak tundi, 5 korda nädalas
- Vähem intensiivne õppevorm – 4 ak tundi, 4 korda nädalas
- Tavaline õppevorm – 4 ak tundi, 2 korda nädalas
Õppetöö toimub valdavalt eesti keeles, vajadusel inglise või vene keele vahendusel.
Sihtgrupp ja õppe alustamise tingimused
Täiskasvanud, üliõpilased ja vanemate klasside õpilased, kes soovivad eesti keelt õppida ja
- on lõpetanud B1-taseme keelekursuse
- on sooritanud riikliku B1-taseme eksami
- on sooritanud veebipõhise B1-taseme testi
- sooritab antud taseme keeletesti Lingua Estonica kodulehel
Õpieesmärgid
- B2-tasemel eesti keele omandamine vastavalt EV keeleseaduse lisas nr 1 ja Euroopa keelemapis sätestatud suunistele.
- Eesti keele B2-taseme eksami sooritamiseks valmistumine.
Õpiväljundid
Koolituse lõpuks on B2-taseme eesti keele õppijatel paranenud järgmised oskused:
- kuulamisoskus
Õppija analüüsib igapäevaelu teemaliste tekstide sisu, oskab seda teistele edasi anda. Kirjeldab selgelt ja mitmekesiselt ümbritsevat keskkonda ning inimesi. Eristab korduvate tekstide üksikasju, nt uudised, filmid, tuttava sisuga loengud.
- rääkimisoskus
Õppija vestleb ladusalt ja spontaanselt emakeelse kõnelejaga. Peab ettekandeid teda huvitavatel teemadel. Võrdleb erinevaid seisukohti. Selgitab ja põhjendab oma arvamust.
- lugemisoskus
Õppija loeb pikemaid tekste (ülevaated, artiklid, ilukirjandus jm), leiab neist vajalikku teavet ja teeb selle põhjal üldistusi.
- kirjutamisoskus
Õppija kirjutab selget teksti (arvamus, ettekanne) erinevatel teemadel, selgitades oma seisukohta. Mitmekesist teksti kirjutab teda huvitavatel teemadel. Kasutab ortograafiat suures osas õigesti
Koolituse sisu
B2-taseme eesti keele veebikoolituse sisu on jagatud erinevateks teemadeks. Õppeprotsessis kasutatakse järgmisi töömeetodeid:
- dialoogide kuulamine, lugemine ja lünktekstiga harjutused
- ideekaartide põhjal suhtlemine
- aktiivõppe võtted
- rühma- ja paaristöö
- teadete kirjutamine ja neile vastamine
- kuulutuste ja reklaamide kuulamine, lugemine, teabe leidmine
- siltide, visiitkaartide lugemine
- juhiste kuulamine ja piltide asetamine õigesse järjekorda
- loetud ja kuuldud teksti ja piltide ühendamine
- interaktiivsed sõnamängud